Och genomskinlig grå blir jag utan dina andetag..

nu är jag hemma hos malin och ska snart börja plugga men först ska jag berätta om igår :)

Vi åkte in till stan iaf för att äta på en mysig resturang,  valet föll på den grekiska resturangen "ASTERIA".

Först beställde vi dricka :) malin en cider(arton som hon är) och jag en cola eftersom jag är barn.(........)

Sen beställde  vi maten,  Jag beställde en pasta-carbonara och Malin beställde en plankstek.


maten :) min pasta var asgod, den bästa carbonara jag ätit!




världens finaste tjej ? :) jag tycker det iaf :)



något suddig men uppklädd dagen till ära



påvägen hem mötte vi Emma Francke vid alvik så vi åkte hem tillsammans :)


Vid islandstorget gick vi av och köpte ben & jerrys. den myste vi med i soffan hemma sen innan vi delade presenter med varann. Jag fick en upplevelse i london när vi ska dit i vår, fast jag ska få välja mellan flera t.ex. madamme tossue(stavning?), Skitmysigt.




I LOVE YOU









Men nu ska jag plugga svenska :(


hörs sen



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0