Like the stars hold the moon right there where they belong, and I know I'm not alone

Jonny bad mig hälsa att han har åkt till landet, där finns inget internet och därför kan han inte uppdatera. Vilken tur att han har en flickvän som kan sånt, jag undrar om inte jag har skrivit lika många inlägg som honom i den här bloggen. I alla fall har jag skrivit fler inlägg i den här bloggen på en vecka än i min egen. Den kan ni läsa här, även om den inte är så himla uppdaterad.

Nu avslutar jag för idag med att gratta min fina pojkvän till vinsten idag. 5-2 till aik, även om jag är djurgårdare kan jag vara glad för hans skull (han som bara bryr sig när aik vinner och när han kan reta mig).
Jag bjuder på en gammal och suddig bild dagen till ära.

Over and out
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0