Awesomness

har haft en av de bästa dagarna på riktigt länge!!! :D


började dan med att skriva in mig på en körskola. NICE :D

sen var det ettornas ensamble café i skolan, dom var så jävla bra :)
(btw bara jag som får tårara i ögonen av riktigt bra musik ?)

Efter skolan så åkte jag in till stan och fikade med mina gamla klass kompisar från sexan(Sonnie Wessman och Malin Holmberg), det var skit trevligt :D
har saknat dom faktiskt, eftersom vi inte setts sen sexan :D fett nice :D

senare tog jag tunnelbanan till kista för att möta upp vännerna cornelia, eric, thomas och älsklingen malin. vi kollade på disneys nya storfilm trassel (deras tolkning av rapunsel) den var verkligen asbra! alla måste se den!! :D jag grät genom hela slutet typ, så bra var den :) (och så blödig är jag)

och som avslutning på den hära awesome dan är det fight club på femman :D

allt är awesome :D

I FUCKING LOVE MY LIFE :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0