M + J

Now I know we said things
Did things
That we didn't mean
And we fall back
Into the same patterns
Same routine
But your temper's just as bad
As mine is
You're the same as me
But when it comes to love
You're just as blinded
Baby please come back
It wasn't you
Baby it was me
Maybe our relationship
Isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens
When a tornado meets a volcano
All I know is
I love you too much
To walk away though





förstår du att det är två år snart ?
det är en tiondel av hela mitt liv

två år av himelsk kärlek
vad har jag gjort för att förtjäna dig?
det kanske jag inte gör
jag kanske bara lyckades hitta rätt och vinna kärlekens lotteri

du anar inte hur glad jag är att det är vi

malin och jonny föralltid<3

Kommentarer
Postat av: T

söta jonny. Måste säga att efter alla dina turer hit och dit med damer är jag glad att även du hittat nån att hålla fast vid :)

Massa kramar

2010-11-04 @ 09:29:33
Postat av: Cornelia

Ni är så himla fina! Jag är så glad för er <3

2010-11-04 @ 16:50:16
URL: http://neliaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är det finaste som finns <3

2010-11-11 @ 06:40:47
URL: http://wasing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0